Etsimme assistenttia taloushallintoon ja myynnin tueksi!

Haemme Sirrikujan toimipisteellemme assistenttia taloushallintoon ja myyntiin.

Innolux hakee oma-aloitteista, ripeää ja asiakaspalveluhenkistä taloushallinto- ja myyntiassistenttia Helsingissä sijaitsevalle toimistollemme. Työskentelet työkierron mukaisesti taloushallinnossa sekä asiakaspalvelutiimissä.

Taloushallinnon tehtävissä työskentelet sihteerin työparina, ja vastaat osaltasi talushallinnon päivittäisistä rutiineista, sekä avustavista kirjanpidollisista tehtävistä. Keskeisimpinä tehtävinä on laskutuksesta huolehtiminen, osto ja myyntireskontran hoitaminen, perinnässä avustaminen, asiakastietojen ylläpito, sekä vastaat osaltasi taloushallinnon raportoinnista ja arkistoinnista.
Tehtäviisi kuuluu myös henkilöstö- ja tietohallinnon avustavia tehtäviä, kuten tiedottamisessa avustaminen, työajanseuranta ja tuotetietojen ylläpito toiminnanohjausjärjestelmässä.

Myyntiassistentin tehtävissä työskentelet osana asiakaspalvelutiimiä, jossa tehtävinäsi on tilaus ja toimitusprosessista huolehtiminen, reklamaatioiden käsittely, sekä myynnin sisäinen asiakaspalvelu.
Myyntiassistenttina olet valmis työskentelemään myös Outlet -myymälässämme, sekä tarvittaessa pop-up myyntitapahtumissa.

Odotamme sinulta

Sinulla on jo aikaisempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä, ja olet luonteeltasi myynti ja asiakaspalveluhenkinen. Odotamme sinulta erinomaisia vuorovaikutus ja tiimitaitoja.
Sinulla on opistotasoinen koulutus (esim. merkonomi, tradenomi, datanomi). Haluat kehittää omaa työnkuvaasi, ja prosesseja, sekä omaat hyvä tietotekniset valmiudet. Kokemus myyntiassistenttina toimimisesta katsotaan eduksi.
Kielitaito: erinomaista suomen-, ja hyvää englanninkielen osaamista, muu kielitaito katsotaan eduksi.

Myös osa-aikaiset hakemukset huomioidaan, ja olemme valmiita räätälöimään työnkuvaasi osaamisesi perusteella.

Lähetä hakemus 08.09.2017 mennessä osoitteeseen innojok@innojok.fi .